Kodėl nestandartinės idėjos veikia, o geros – ne

Ką bendro turi Amazon, Ford ir IKEA? Visų šių įmonių sėkmė buvo pasiekta dėka idėjų, kuriomis prieš tai niekas netikėjo.


Strategijos, Strategija, verslas, Savirealizacija

Dan Waldschmidt – žinomas verslininkas ir marketologas, provokuojančių patarimų autorius.

Norite žinoti siaubingą tiesą apie verslo strategijas? Kiekviena, jūsų atlikta, strategija – suveiks.

Šiandien verslo pasaulyje pilna guru, ekspertų ir konsultantų, pasakojančių jums, kad jeigu seksite jų stebuklinga, septynių etapų, programa, tai pasieksite fantastinės sėkmės. „Aš teisus, o visi kiti klysta“ – taip mąsto kiekvienas jų. Galų gale, klausytojai dažnai susipainioja ir apskritai nieko nedaro.

Iš tikrųjų veikia beveik kiekviena strategija. Net absurdiška, „nesveika“ strategija, kuria jus skaitote juokinga, irgi gali suveikti.

Prisiminkime tas „nesveikas“ idėjas, iš kurių išsivystė milijardinės sėkmės istorijos:

  • Zappos paneigė nuomonę, kad jeigu jūs per daug padedate savo klientams, tai tampa labai nepelninga. Mažiau negu per 10 metų jie pastatė 1 mlrd. dolerių vertės kompaniją.
  • Craiglist paneigė verslo idėją, kad web projektai privalo atrodyti madingai. Be reklamų ir pritrenkiančio interfeiso, turint kelis darbuotojus, jie uždirbo šimtus milijonų dolerių, teikiant pačias paprasčiausias, bet tikrai reikalingas klientams funkcijas.
  • Nike paneigė idėja, kad sportinė apranga ir įranga yra tik profesionaliems sportininkams. Čempionų ir žinomų žmonių pagalba jie pastatė imperiją, kurios klientais galėjo būti įvairių lygių sportininkai arba tiesiog žmonės, kuriems taip patiko.
  • Ford Motors įrodė, kad norint išlikti konkurencingų automobilių rinkoje, nėra būtina valstybės parama. Per dvejus metus įmonės pardavimai padidėjo 18,4 mlrd. dolerių tik dėl to, jog įmonė sumažino nereikalingas pastangas ir nukreipė savo išlaidas teisinga kryptimi.
  • Walmart paneigė idėją, kad klientų negalima pritraukti mažomis kainomis. Įmonė pristatė produktus su radikaliomis nuolaidomis ir neužilgo pradėjo generuoti trilijonus dolerių pajamų iš 9 tūkstančių parduotuvių visame pasaulyje.
  • Netflix prieštaravo, kad klientai nori nuomotis tik naujus filmus ir tik iš parduotuvių jų gatvėse. Įmonė pastatė milijardinę industriją, nuomojant didesnę dalį senų filmų klientų kompiuteriuose ar televizoriuose.
  • Amazon įrodė, kad knygas galima skaityti ne tik popieriniame variante, kad knygynas gali parduoti tuo pačiu metu ir produktus, ir elektroniką. Kompanija parduoda online daugiau knygų, negu visi kiti online knygynai kartu sudėjus. Taip pat Amazon uždirba dešimtys milijardų parduodant kitas prekes.
  • YouTube paneigė, kad video tai produktas išskirtinai teleekranams. Kompanija išmokė žmones dalintis su draugais savo įspūdžiais ir mažiau negu po metų pardavė savo platformą beveik už 2 mlrd. dolerių. Iki šiol YouTube yra vienas populiariausių tinklalapių pasaulyje.
  • ING Direct įrodė, kad bankų klientams bankomatai ir bankų skyriai yra nebūtini. Jie padarė elektroninę bankininkystę patrauklia ir radikaliai pakeitė žmonių požiūrį į santaupas, įkūrus milijardinį verslą.
  • Dell Computers paneigė idėją, kad žmonės nori pirkti elektroniką tik mažmeninės prekybos parduotuvėse. Kompanija atsisakė tarpininkų ir tapo didžiausiu personalinių kompiuterių gamintoja. Taip pat įkūrė vieną didžiausių mažmeninės prekybos elektroninių parduotuvių.
  • IKEA paprieštaravo idėjai, kad savarankiškai surenkami baldai negali būti stilingi ir nebrangūs tuo pačiu metu. Šiandien kompanija parduoda 12 tūkstančių prekių, įmonėje dirba 127 tūkstančiai žmonių, kurie padeda 450 mln. klientų susirasti tinkančius baldų savo namams.
Visos šios strategijos puikiai veikia.

O viskas yra dėl to, kad esmė ne strategijoje. Esmė veiksme, pastangose, dėmesyje smulkmenoms, ištikimybėje principui daryti tai, kas yra būtina, net jeigu tai nustojo būti madinga, miela ar kieta.

Būtent todėl atiduoti daugiau, daryti daugiau, disciplinuoti save ir kaskart tapti vis geresne savo versija – svarbiausi faktoriai, nuo kurių priklauso jūsų strategijos veiksmingumas.

„Nesveikos“ idėjos veikia, kai entuziastingi lyderiai nusprendžia daryti viską ko prireiks ir kiek prireiks tam, kad pasiekti aukštumų.

O nevykėliai sustoja per anksti.

 

Šaltinis


Like? Pasidalinkite su draugais!

4
0
4, 0 points

Parašykite komentarą

Kodėl nestandartinės idėjos veikia, o geros – ne

log in

reset password

Back to
log in